sobota, 18 maja 2013

Tort dla Ani.

Ten tort to czekoladowa niespodzianka pod różową pierzynką.
Biszkopt przygotowałam jak zawsze dodając jedynie dwie łyżki kakao. Podzieliłam na dwa krążki, które nasączyłam delikatnie sokiem z cytryny z wodą. Przełożyłam gotowym kremem do tortów o smaku czekoladowym. W tym wypadku polecam wersję kremu z dodatkiem margaryny, ponieważ krem jest wtedy bardziej stabilny. Różowa pierzynka to 300 g ubitej śmietanki 30% z cukrem pudrem ( pół szklanki ) i cukrem waniliowym ( 16 g ). Aby śmietana była mocno różowa, dodałam czerwonego barwnika spożywczego do cukru pudru. Do śmietany można też dodać usztywniacza, jeśli chcemy aby tort dłużej postał. Ja osobiście do tego nie dodawałam, ponieważ po przygotowaniu szybko został skonsumowany :) Nie miał czasu nawet postać w lodówce. Dekoracje to polewa czekoladowa, gotowe literki czekoladowe, perełki cukrowe oraz gotowe różyczki opłatkowe. Oczywiście przechowywać w lodówce :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz