wtorek, 25 czerwca 2013

TRUSKAWKOWY TORT NA OSIEMNASTKĘ

  Tort truskawkowy tak wszystkim smakował, że na urodziny kuzyna postanowiłam zrobić piętrową jego wersję.

 Składniki są te same jak w " Torcie Truskawkowym", ale wszystko wykonałam dwa razy. To znaczy:  duży  biszkopt w tortownicy 30 cm upiekłam dwa razy i każdy przecięłam na pół, tak aby powstały 4 krążki, w mniejszej tortownicy o średnicy 19 cm upiekłam jeden biszkopt z tych samych składników i podzieliłam go na 3 krążki. Krem zrobiłam na podstawie przepisu także dwa razy i przełożyłam nim wszystkie biszkopty. Składniki na wykończenie pomnożyłam dwa razy, ponieważ zabrakłoby na górną część. Na dekorację zużyłam troszkę mniej truskawek, ale to dlatego że wstawiłam napis i dodałam polewę czekoladową oraz cukrowe perełki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz