poniedziałek, 3 lutego 2014

TORT WIŚNIOWY

  Tort zrobiłam na podstawie przepisu na TORT TRUSKAWKOWY, zamiast truskawek dałam wiśnie z kompotu. Sokiem nasączyłam biszkopty, a wiśnie zmieliłam w mikserze i połączyłam je z serkiem mascarpone i ubitą śmietaną. Biszkopt upiekłam w formie o średnicy 20 cm. Wyszedł bardzo wysoki więc podzieliłam go aż na 4 części. Kremu spokojnie wystarczyło do środka.

Oprócz składników w przepisie UŻYŁAM:
  • 1 kompot z wiśni ze słoika 300 ml,
  • 500 ml śmietany 30 %,
  • 2 śmietan-fixy,
  • 2 łyżeczki cukru pudru,
  •  barwniki: żółty, niebieski i czerwony,
  • owoce z puszki i kilka wiśni z kompotu,
  • czekoladę deserową w płatkach.
Śmietanę ubiłam z cukrem pudrem i śmietan-fixami. Obłożyłam tort, a to co pozostało zabarwiłam barwnikami i udekorowałam tort, wyciskając różne wzorki szprycą i układając owoce. Boki ozdobiłam płatkami czekolady. :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz