sobota, 6 kwietnia 2013

Początek

Witam wszystkich :-)

Jestem nowa na tej stronie i trochę boję się jak tu będzie. Ale postanowiłam podzielić się z Wami tym co potrafię. W tym blogu będę publikować opis każdego tortu jaki zrobię, będzie to taki mój notatnik, aby nie zapomnieć tego co robiłam.
 Każdy kiedyś zamawiał tort na jakąś imprezę. Ja też. Zawsze te torty były moim zdaniem drogie. Postanowiłam spróbować i zrobić taki tort w domu. Na początku szukałam w internecie jak zrobić biszkopt i krem. Zrobiłam w końcu mój pierwszy tort. Był z gotowych spodów i z kremem z internetu, wyglądał ładnie, bo był w kształcie dinozaura i dekorował go mój 3-letni syn. Ale w smaku był porażką, okropnie słodki i mdły. Nikomu nie smakował, nawet dzieciom :-(
Nie mówię, że umiem już perfekcyjnie robić torty, bo cały czas się uczę. Chcę jednak podzielić się jak zrobić tort szybko i tanio. Wcale nie trzeba mieć kulinarnych zdolności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz