sobota, 15 marca 2014

Tort dla Mai

        Torcik zrobiłam dla mojej chrześnicy na urodziny. Zniknął tak szybko, że nie zdążyłam zrobić zdjęcia. Tort zrobiłam w ten sam sposób, według którego zrobiłam Tort Hello Kitty.
 Oczywiście składniki trochę zmniejszyłam, ponieważ biszkopt upiekłam w formie 24 cm.
 Torcik ozdobiłam różyczkami, kwiatkami i motylkami wykonanymi z masy marcepanowej, którą barwiłam spożywczymi barwnikami w proszku. Serduszka także zrobiłam z masy marcepanowej. Stokrotki i płatki z opłatku kupiłam, do nabycia praktycznie w każdym większym markecie. Cała reszta to ubita śmietana 30% biała i także barwiona na żółto. Do śmietany zazwyczaj dodaję cukier puder lub cukier waniliowy, aby lepiej smakowała. Do śmietany, którą zdobię torty dodaję fixy do śmietany, aby śmietana była sztywniejsza.

Biszkopt przecięłam tylko na pół, ponieważ przy tym kremie z galaretką lepiej się go kroiło i ciekawiej wyglądał w środku.
 Galaretki w kawałkach dodawane do kremu można zrobić w różnych kolorach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz